Torsdag

Gud vad denna vecka känns skum bara för att det vart röd dag och sen är det kläm dag imorgon. Dock hindrar det inte mig för jobb. Så jag ska upp kvart över 6 och dra till jobbet imorgon. puuu
 
 
Skulle ha färgat mamma imorgon men nu blev det inte så. Så hela min FM imorgon är ledig men hoppas det kan komma in många dropp in. Brukar vara gott om sånna på en fredagar. 
 
Igår när jag kom hem från jobbet käkade jag tre ägg och två finnkrisp innan jag tog bilen till terrängbanan. 
Stod där ett tag innan Stefan kom och hämtade mig då han och björk hade vart i ösmo och hämtat lite saker. 
 
Sen drog vi hem och jag drack upp en röd vinare med Bells. Sen drog Grabbarna ut och jag och Bells bestämmde oss för att stanna hemma och mysa ist för vi var så trötta. Vi somnade som stockar direkt när dem dragit och blir väckta om dem klockan 01.00. Då var jag och Bells uppvilade och hade skitkul. Sen kom vi väl i säng runt 3 snåret. 
 
Så imorse var man trött när man skulle köra grabbarna till sorunda runt 12 tiden. Sen hem för att slinga och klippa Nero. Super fint vart det!! 
 
Sen upp för att hämta grabbarna igen. Hamnade sedan hos stefan mamma och pappa för en fika med Pillan också :) Sen runt 5 tiden var det dax för oss att röra på oss hemåt för att ta tag i lägenheten som såg förjävlig ut. Jag hade värsta huvudverken så fick ta lite tabletter och somnade som en stock innan mamma ringde och sa att jag skulle röra mig mot stallet :) Skönt och inte vakna med huvudverken! 
 
Red runt travbanan med Basse. Sen vart det trav i ridhuset med 4 travbommar på rakt spår :) Wihi! 
 
 
Nu ska jag hoppa i duschen. Jobb imorgon och grilla med mamma och dem sen på kvällen innan jag drar till Gotland :)