Friday!!!


Ligger äntligen i sängen. Känns som om jag bara fart och flängt som en jojjo idag. Men ändå fått mycket saker gjort som jag bara gått och dragit på under veckan. 

 

Morgonen började med en morgon prommis med hunden. Har inte vågat anstränga mig något större eftersom att halsen har gjort ont lite till och från efter intervall träningen. Så dagarna har vart så sjukt tråkiga när jag inte kunnat träna.. 

 

Sen vart det frulle och städat hemma i huset. Det ingår när man bor hemma i stället för hyra här hemma -.- 

 Sen vart det en sväng på stan för att fixa en massor. Kom även hem med en ny piercing och ett nytt hårband till träningen :) Mamma var snäll och bjöd på thai idag också. Så tråkigt att jag inte kan äta thai längre.. Denna sjukdom tar kål på mig! Tänkte skriva lite mer sen om min magsjukdom. Dock är inte själva utredningen klar än. Då jag var inne i onsdags igen för provtagning och skulle egentligen startat en KBT behandling men den kunde inte startas. Så jävla trött på alla sjukhus besök och alla mediciner som skrivs ut hela tiden. 

 

Sen vart det hem och städa klart allt och lagat mat eftersom att mamma och pappa bjudit över vänner på middag. Sen vart det en säng med syrran och hennes kompis hem till henne för att träffa lite vänner och människor. Känns som om det var en evighet eftersom att jag vart hemma hela veckan och pratat med en trög mormor.. .. 

 

Nu ska försöka mig på att lagga hem en film (?) Im not a GEEK!