Söndags ångest eller??

Sitter hemma hoss mamma och pappa. Dem är inte hemma. Så jag passar på att tvätta en massa kläder. Jag och stefan har så sjukt mkt kläder. Tror vi får ta och slängs en massa kläder snart. Slänga allt som det typ är hål i eller typ miss färgade kläder från jobbet. 
 
Igår myste jag och stefan bara. Super skön helg. Bara tagit det lugnt lixom :) Kollat serie och så :) Super skönt. I går morse var jag på body combat. Har vart det några ggr nu och jag verkligen älskar det. Så himla kul!! perfekt och gå 10 på morgonen. Då har man lixom det gjort och man mår bra hela dagen :)
 
Ikväll eller runt typ 4a blir det styrke träning. Över kroppen ska få sig lite att bita i. 
 
Nej nu ska jag rensa mammas kyl på massa gott sen ska jag gå hem och börja laga en massa matlådor inför veckans luncher på jobbet :) Sen blir det damsuga och åka till stallet :) 
 
 
 
PUSS