yolo

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem. Han har vart och hjälpt pappa med att lämna bilen i sorunda. 
Själv har jag läst min bok och sedan laddat ner lite roliga filmer. 
 
Till middag gjorde jag en jätte god fläskfillegryta som mamma och dem brukar göra hemma. Men jag hade typ bara hälften hemma så den vart inte riktigt som jag ville men det dög för älkslingen. 
 
Vi tog en kopp kaffe och nu sitter jag och väntar på han. Tror att han har vart och köpt chips och nått annat onyttigt.. Så typsikt han nu när han börjat spela hockey igen. 
 
Roligt att han har träningsverk. Då vet han hur jag känner när jag har träningsverk!! 
 
Imorgon får jag se om jag orkar ta mig till jobbet. Förhoppningsvis. Men jag tror inte det. Med tanke på hur mkt snoor jag har i min hjärna. Blir hysterisk på förkylning!!!! BLÄÄ 
 
Nej nu ska jag fortsätta med min bok innan svättis kommer hem, hihi 
 
 
PUSS