min lediga underbara dag

sitter hos mamma och pappa.
morgonen började med att jag vaknade med värsta huvudverken. så jag gick upp och tog en huvudverkstablett o sen gick jag o la mig en stund i sängen igen för att invänta hund och syster. sen kom dom och vi gav oss ut på en lång promenad med hunden. sen kom vi hem och min huvudverk var inte borta än så tog mig en kopp kaffe och sen var det borta..

vi satt och åt frukost och jag tittade på ponny akuten.. sen körde jag syrran till skoan så snäll som jag är. och efter det drog jag till gymmet. fick en liten chock då dem först har byggt en trappa mitt i salen. sen var det så sjukt mkt folk. men jag fick plats på min cykel så jag cycklade en mil på drygt 25 min.
sen körde jag lite armar idag.

nu sitter jsg här. hunden gnäller, jag får en kund snart och sen får jag en till kund ikväll och sen blir det hopp träning i kväll :)
ser verkligen fram imot hoppträningen. så länge sen jag hoppa!!
nästa helg bli det faktiskt hopp tävling och fälttävlans kurs. hoppa massa terräng hinder innan vi åker till Tyskland för en veckas träning med en tävling i tyskland!
hejdå









Kategori: