Lördag

Sitter här vid datorn. Älsklingen fixade internetet igår så det går sjukt fort att sitta vid dator. Skönt och slippa få damp.
 
Igår firade vi Jennifer. Tacos och tårta. Super gott. Var hemma runt halv 11. Så sent vart det inte iaf. Jag och älsklingen satte på en film, men jag är ju som jag är. Kan se typ 15 min innan jag somnar.. Så rolig att titta på film med!
Idag vakande vi redan klockan 8a. Jag är en liten morgon människa så gick upp och diska och satte på ägg och kaffe. Så åt vi frulle sen innan vi ramlade in i städträsket.   Nu är typ allt klart. Ska ta ner gardinerna som jag har nålat som mormor ska sy och fixa med. Sen har vi vart och lämnat lite och rensat som fan. Även provat våran nya super duper damsugare!! Så jävla ball!
 
Så nu ska vi snart ta en promenad i solen och sen ska jag hem och hämat massa kläder som ligger kvar hemma och sen blir dey tävling sen. Ska mot botkyrka och hoppa Pay and Cross. Så det ska bli spännande och se hur han tycker om terräng hinderna idag ! :D