Bland dem värsta dagarna i mitt liv har precis passerat

 
Ligger hemma i soffan med älsklingen. Vi har haft en helt upp och ner vänd helg. Men som sagt jag har konstaterat att vi alla människor är olika och det finns ingen person som är lika dan som mig. 
 
I helgen har jag för mestadel tillbringat all tid med min syster. Mamma och Pappa har vart på Gotland sen i torsdags så har sovit med henne i det stora huset. Spelat en massa Spel som partyalias och suttit och bara haft det gott. Sånt som man behöver ibland.
 
Igår ikväll drog jag till Sorunda och var där hela kvällen och myste. Sov även över där. Så skönt och komma bort ibland ♥
 
Imorgon blir det jobb som vanligt. Får se hur jag känner mig imorgon. Med tanke på att magen redan slagit några volter. Hoppas jag kan hämta ut min meducin imorgon. 
Skulle gått på mitt första body pump pass idag men med tanke på hur mörbultad och överkörd jag känner mig så körde jag lite home traning. Bra ist för inget. 
 
Nu ska jag ta en promenad. Ha en bra dag :)