God morgon

 
Snart börjar det valkas semester hos mig. Dock inte min sambo som ska få jobba hela sommaren. Stackaren :( 
 
Igår var det en mycket spännande dag. Jobbet rullade på som vanligt i det tråkiga vädret. Det vart bara hem för mig och göra i årdning middag för mig och Stefan innn jag fick dra och hämta honnom vid tåget. Sen har vi vart och checkat in vår nya lya fram över! SPÄNNANDE! 
 
Idag började jag så klart morgonen med en härlig prommis runt min lilla by. Försöker och gå där det är vatten, ifall man blir törstig. Nejdå, men det är mkt enklare åh gå där man tycker det är fint och kul att gå. Vem vill gå på en tråkig väg (?) 
Gick hela 5 km igen på inte nes 50 min. Så det börjar lika nått.
Sitter som sagt nu och smuttar på in härliga smoothie. Det ända jag levt på nu sen söndags. Så om 6 dar är det slut med smoothie. 
Sen börjar det riktiga livet. 
 
 
Mot jobbet, HOJ