God dag

 
Veckan har bara ramlat iväg. Haft en super bra helg. 
 
Helgen har vart tuff. Middag med massa folk, kalas och eftersom jag går på diet så är det så sjukt svårt att motstå. Det har vart folk runt och kring mig som verkligen har försökt och frestat mig med allt. Det var verkligen länge sen jag kände mig så stark att kunna motstå. I fredags stod jag imot när mamma och pappa åt grillat med typ rotfruktsgratäng med bea(?) Där satt jag med min Smoothie!!
I lördags var vi och firade Stefans pappa som fyllde år. Dom käkade pasta meduza. Det är pasta med värsta gräddsåsen med lövbiff och champinjoner fölt av de värsta jävla maräng tårtan. 
 
Hade aldrig vetat vilken fet och skitmat jag äter när jag verkligen har fått stanna upp och gjorde den här dieten. Jag ser allt stefan äter och jag äter nästan iprinsip samma sak som han bara att han äter dubbelt så mer. Men jag har alltid ändå vart hälsosam när det gäller mat. Men jag tror att min hjärna har sagt att jag får unna mig för ofta med nått gott. Vist även nyttig mat kan vara god. Men har man bestämt sig för en sallad när man går ut och äter och så ska någon annan ta en planka.. JO då tar man ju själv en planka (?) Det är det som stör mig att först blir man så stark och sen faller man ner i gropen igen. Men jag tror inte jag kommer falla något mer i gropen efter dem här veckorna !!! 
 
 
 
I morse som sagt var jag ute och gick 3 KM PW . Jag märkte den här gången att jag gåt mkt fortare än tidigare. Där av mjölksyran i benen. Var även på gymmet och vägde mig. Gått ner hela 2 kilo på minde än en vecka och Det är en bra början. Undra hur mkt jag gått ner på 3 veckor .. På Onsdag när jag hållt på en veckan ska jag hitta igen hur mkt som har hänt. 
 
Nu ska jag gå till tåget hedå :)