Onsdag

Gud vad denna dag har flytit på bra idag tycker jag :D 
 
Sov hos älsklingen inatt. Men gick upp i tid då hunden skulle ut på morgonen. Så när jag kom ut till bilen i morse så var det hela -17 grader!! JIPPI! Satte på värmen och började skrapa. Insåg bara att denna skrapa funkade inte "#¤%&!!! Något sur, så där stod jag som ett sån och skrapa typ steck (?) 
 
När jag kom hem käkade jag frukost och sen så gick jag och doggi på en mysig solig promenad. Kom hem och bytte om till gym kläder, och körde syrran till skolan sen tillbringade jag en timme på gymmet. 
Kom hem och gjorde lite lunch och sen så klippte jag mormor och sen vart det en promenad till med hunden i solen. Så mysigt när snön knarrar under fötterna! 
 
Sen drog jag till banken en snabbis och sen direkt till Helena för behandling. Behövde verkligen en behadling eftersom att jag är så skev. Så nu känns det mkt bättre. Lär ha lite smärta imorgon. Men det är sånt som hör till :) 
 
Sen efter behandlingen drog jag direkt till Basse. Han och jag tog en promenad vi med i snön och jag kände hur nösborrarna frös och såg att basses också gjordes det. Sen fick han springa på linan i ridhuset :) 
 
Sen åkte jag hem och fick middag i magen. städat rummet, klippt mamma och sen tog jag och mamma en pw i ca 35 min med hunden. Världigt kallt ute nu :( 
 
Nu ligger jag i sängen och tittar på tv. Ska nog knoppa snart. Älsklingen och jag sover på varsitt håll idag. 
 
 
Imorgon blir det en lång jobb dag :)