Sista dagen på isla mujeres

Sitter och spelar kort med Fanny oliver och Elise. Klockan är 21.30 här så hela 7 timmar efter svensk tid.

Idag har det vart 34 grader i skuggan så har man ju så klart bränt sig :( hela kroppen är värre en en kräfta.
Sen klockan 4 fick jag och syrran en behövlig och skön massage och peeling . Sen vart det en snabb dusch för att hinna shoppa lite innan middagen :) fick med mig ett sånt där populärt döskalle huvud hem som alla köper här.

Sen vart det jätte god middag och nu sitter vi här mätta och trötta. Sista dagen här då vi åker till holbox imorgon. taxin kommer 08.30 som tar oss till Först till en båt som tar 30 min och sen transfer i 90 min mot holbox och sen båt ut till holbox :)

En riktig resa!

Nej nu sk jag packa det sista och smörja mig en gång till med alovera innan det är dax att knoppa och säga hejdå till isla mujeres.

Kram