Snart klar!



Äntligen fått lite ordning på mitt rum. Har vart rena rama kaosen!

Idag har det vart full rulle som vanligt Alla andra tisdagar. Morgonen började med träning. Ben stod på schemat. Körde dock ett lugnt träningspass ben med tanke på att min personliga tränare inte riktigt hade tid för mig på gymmet idag;) så vi tig även en 30 mins pw efter träningen i solen!

Hem och äta lite lunch, blev lite rester från kylen. Bulgur och lite tonfiskröra. Sen hamnade jag framför gymgrosisstens sida (väldigt lätt!)

Beställde piller, pulver, jordnötssmör, nudlar och bars under 700kr ! Så det va det värt!!

Sen upp till stallet och kötta! Mocka ich en promenad på 20 min. Basse är verkligen den tråkigast att gå med då han ska göra allt annat en att koncentrera sig att promenera bredvid min sida!! Han fick även på sig sina beslag idag! Så vi håller tummarna om att det kommer gå ann de här!!

Imorgon har jag fått order att få upp syrran på mina morgon promenader så får se hur jag får upp henne imorgon :)?!

Godnatt nu ska jag sova som är minns lika viktigt som att träna!!