Söndag

Hela helgen har bara sprungit förbi.
 
I Fredags var jag i stallet efter jobbet. Basse har på börjat trav. Så har tyckte det var lika roligt som mig att börja trava i fredags. 
 
Sen hem och laga middag då stefan sen väntade besök av massa kompisar :) Jag höll mig nykter eftersom att jag hämtade pappa inne i stan runt 00.00 tiden :) 
 
Sen väl hemma somnade jag som en stock. 
 
Morgonen där på ringde klockan 08,30. Käkade lite frulle och sen ner ich köra ett BoddyCombat pass. Dö jobbigt. Men riktigt skönt att komma igång nu!!
 
Sen hem för lite kunde. Jossan och Annika. Sen vart det till stallet olch rida Basse bus. Red ut och han var så sööt och snäll min älskade plutt. Sen åkte jag upp till sorunda för att bara slänga i lite färg i mitt hår :) Sen åkte vi hem för lite middag  sen handla lite snacks på ICA innan vi kom oss till ro i soffan :) 
 
 
Idag skulle jag klippt en häst men vi ställde in det då allt bara vart strul :( Så får ta äran att kanske rida Basse ist :)
PUSS