Lugn helg lika med love !

I helgen har det vart lugnt. Älskling har vart ute och roat sig med sina vänner hela helgen. I fredags drack jag och Isabella lite vitt bubbel. I lördags grillade jg med mamma och pappa i vår solen. Sen var jag i stallet och putsade av allt. Gick även en promenad med basse i solen med mamma och Ajax. Dock på hem vägen slet sig basse flera ggr men jag höll kvar men jag har ingen rygg eller arm kvar efter det! På kvällen åt jag och äslklinng innan han drog sen tog jg och mamma en prommis innan hon gick och la sig och jag hamnade i syrrans rum:)

Sen igår söndag så vaknade jag runt halv 10 och messade mamma om vi skulle ta en tripp till Hööks och Ikea så vi kom iväg runt 10.30:) hittade lite hem och till hesten och sen stannade vi i Botkyrka för att kolla kick offen med Magnus gällerdal. Super bra träning! Sen bar det hem för lite stall och städning :)