Lördag

 
 
 
 
 
Det är så skönt att jag har nada planerat den här helgen. Tar dagen som den kommer!
 
Jag och Bells satt och myste igår med lite mousserande vitt hela kvällen med grönsaker och dipp. Stefan drog till en kompis runt 9 tiden och var hemma någon gång i natt. Jag somnade som en stock vid midnatt slaget. 
 
Just nu sitter jag här i vardags rummet. Har dragit i mig mat och te. Stefan ligger fortfarande och sover.
 
Vart inge fredags städ igår så det får bli lite städ idag ist. Sen ska jag till stallet och säda. Basse ska få ett bad änkte jag och lite manikyr och massage. Har har fått panik av allt hår som han fäller bort just nu. Sen ska utrustningen få en rigäl uppfräsning och skåpet ser ju ut som kom och hjälp mig så tänkte hjälpa till där idag. 
 
Igår satt jag upp på Basse. Ringde igår till Kliniken och fråga om jag fick sitta upp och hur jag skulle gå till vägars nu när jag sätter igång. Så Typ varanan dag får jag rida. Så igår när jag satte upp känndes det som om jag satt på en spagetti. Allt var vinglit. Basse tyckte det var onebahgligt när jag satt där uppe. Lägger öronen lite bakot och kutar ryggen en stund men sen slappnade han av efter 5 SEK.