Galen

Helt jävla död! Men det borde jag vara :)

Drog till gymmet och var där 10.00 prick. Körde kondition ett kortare pass då jag bestämt att kör styrka med Bells på kvällen.
Körde först cykel 20 min nästan sen två axelövningar och sen kondition på rodden. Sen gick jag 5 min på löpbandet för att trappa ner.

Direkt till sjukan och hem för att laga lite lunch. En halv avokado fölt av blomkåls puré. Sen hoppa upp på cykeln och trampa fort till mammas jobb för att hämta bilen. Körde till stallet och red basse bus i det fina vårvädret.
Hem till mamma för att betala en räkning. Åt lite bakom med tacoköttfärs och sen kom Anton :)

Tog en kaffe med mamma innan kag gick hem. Började laga lite middag och slappade bara i soffan sen kom älsklingen hem och vi åt middag. Sen myste vi lite innan Bells hämtade upp mig strakts innan 9o :)
Körde först cykel 10 min sen hopprep och boxning. Helt underbar känsla att boxas.
Sen körde vi en benövning ... (Jag kan ej gå nu) den tog rijält redan då. Sen körde jag en magövning sen gav vi oss. Så nu ligger jag här och trånar i sängen ihop om att jag vill kunna gå imorgon som jag inte lär kunna:(


Godnatt from a hater!!