Back to real life

Sitter och håller älsklingen sällskap vid middagen. Jag slängde i mig annan mat precis när jag kom hem så nu sitter jag här. Diskat och duktig som jag är. 
 
Idag var det work som vanligt. Morgonen började med att Pillan hoppade på vid Ösmo och vi drog mot mitt jobb. Sen har jag illbringat svätt och kärlek till att fixa hennes barr. Utgångsläget på hennes hår var en rått färgad utväxt på typ 3 cm. Sen solblekt i över håret och sen var resten blandade färger på mörk brund, Rött och små inslag av lite ljusa slingor som vi gjorde för 3 månader sen. Så idag började vi med att lägga en botten färg (ljusare) Sen så klippte vi av ca. 5 cm och fräschade till allt. Sen så började vi slinga. Tog jätte lång tid och slinga så jag verkligen ville få upp henne till det ljusa och sen att hon har så mkt hår och då tar det tid. 
 
Så vid 3 gick jag och Pillan och käka lunch. Helt slut och hugrig var jag. Tur att jag ändå var pigg. Annars hade jag vart värsta tjurkärringen!! 
 
Sen jobbade jag vidare till 17.00 tiden då jag åkte hem. Så nu sitter jag här. Ska bara ta det lugnt idag. Mamma har vart snäll och tagit hästen. Träna orkar jag inte idag. Helt slut från gårdagen. 
 
 
 
Nej nu är det Kaffedax med S.
 
BYE