Äcklig måndag det vart idag då:(

Regnet står o backen här i sumpan :( man blir ju inte mer än trött och Depp när det regnar :(..

Sandra är ledig och Anna jobbar kväll och jag och Martina sitter här och rullar tummarna nu..
Jag har damsugit och dansat med moppen och satt på tvättmaskin :) vad dirty det lät..

Veckan hoppas jag kan bli kanon! Idag jobb och stallet. Har pratat med sjukhuset. Ska försöka att ringa adressändring på lunchen :) sen hoppas jag hinna ringa mer samtal imorgon :)

Imorgon blir det PT på morgonen fölt av två sjukhus besök vid 10.15 och ett 11.00 sen rida basse och klippa oliver innan det blir hoppträning på kvällen med Bert :)

Sen avslutar jag resten av veckan med jobb och träning och sen blir det mysig frisörkryssning med fina vän!


Ha en bra dag. Ser verkligen fram imot denna vecka :)