Torsdag

La mig precis i sängen en stund. Var tvungen och vila huvudet lite. Fick värsta huvudverken nu helt plötsligt (?) 
 
Idag har jag haft en jätte mysig dag med min älskade vän Isabella. Hon mötte upp mig på SÖS eftersom att jag hade ultraljuds tid där klockan 10. Ultraljudet gick jätte bra och dem sa fn inte mkt. Dem hittade inge större fel på mig. Så det var ju possetivt. 
 
Sen vidare till stan och försöka hitta ett par snygga vinterskor. Som är så svårt. Framför allt om man heter AMANDA PETTERSSON. Jag vet exakt vad det är för skor jag iprinsip söker. Och såklart så hittar man ju aldrig dom. Men tillslut tittade jag ett par snygga stövlar. Så 1400 kr fattigare är man nu. Och sen var jag så snäll och bjöd söta Bella på Lunch. Det vart som vanligt på vårt mat ställe på drottning gatan. 
Träffade även söta Therese och surrade med henne :) Har inte träffat henne sen vi skildes åt på centralen från resan i Turkiet. Så de var possitivt. 
 
Nu ligger jag här iaf, Fått i mig lite kyckling och sallad och nu ska jag dricka ett par 100 glas vatten och sen ta mig till stallet. CHAO!!!!!