Tisdag

gud jag och bloggandet går inte ihop längre :) Ska försöka och bli bättre men det känns som om det är det ända jag har att blogga om, att jag skyller på det.. 
 
Igår kom jag och älskling hem från Gotland. Haft det jätte myigt. Åkt hela Gotland runt med bra sällskap och ätit god mat. Hjälpte även Kompisen Tove och Gabriel med flytten med tanke på att det blir förökning i deras familj. Dem är redan en hund och dem två och en till ligger i magen på Tove :) Så skojj! Känner mig lite scary när min egna man knäckte ur sig idag att han också skulle kunna tänka sig en knodd redan.. :O 
 
 
Idag ringde klockan 06.30. Jag och Stefan var snälla att köra hans syster in till stan. Då vi själva fick lite kvalitets tid. Frukost på Roberts cafe och sen vart det en massa fördelsedags shopping till Mamma och syrran som fyller åt dom närmaste två veckorna :) 
 
Blir lite kund klipp och stallet och ska även kolla på det nya stallet som vi ska flytta till :) Med många om och men så har jag bestämt mig för att flytta Basse till ett bättre ställe där jag kan rida ordentligt och verkligen satsa på min sport. Så ska dit till det nya stallet och kolla idag sen blir det rida Basse och sen ska Basse bli behandlad igen :) 
 
Nej nu ska jag umgås lite med syster och pojken. Ha det bra !