Riktigt trött på mitt liv idag.. Pist off!

Ursch. Känner inte alls någon energi till livet längre. Det ända som får mig att andas är mitt hjärta S. 
 
Har bråkat med allt och alla. Förstår inte hur folk tänker (?) Blir så irriterad när dem bara tänker på dig själva hela tiden och skiter i alla andra full ständigt.. Man har väl en familj tillsammans (?) Nej slut pratat om det här...
 
Har lagat och sovit och bara strosat tills klockan var 14.10 då S ringde och sa att han var på väg till mig. Satte på mig jeansen som jag själv tvingade på mig till kalaset. runt kvart över tre kom kusinerna. Fikade typ i 100 år kändes det som. Sen åkte jag till stallet själv och kände verkligen att jag behövde det. Hade inte gjort nått med lite hjälp när man är så igenom förkyld! Tar imot så mkt när man bara bir anstängs och hör hur hjärtat bultar i 180 när man kör bil till stallet bara...Men det gick bra! 
När man är med hästarna så känns allt så annorlunda. Ett helt annat liv typ! Fantastiskt!!! 
 
 
Nej denna vecka har jag verkligen viljat flytta hemmifrån.. BLÄÄ