lördag

Sitter i soffan med syrran och försöker piggna på mig. Förkylningen började krypa i mig igår redan på morgonen men brydde mig inte så mycket som vanligt..
På kvällen när jag och S var och bowlade med hans kompis och hans tjej så fick jag så fruktansvärt ont i halsen under hela bowlingen. Sen så gick vi hem och hämtade min bil och åkte hem mot älsklingen. Kollade på film men jag han inte mer än se typ 15 min av filmen innan jag slocknade. Sen vakknade jag när filmen var slut och S körde hem hans kompis och hans tjej. Jag gick och la mig direkt, låg i sängen ett tag och tänkte att vad långt i livet jag kommit ändå. Nu kan jag träffa nya människor utan att må dåligt och kan ringa vissa samtal som jag inte alls kunde ringa förut..
När jag väl somnda in så kände jag direkt att jag varken kunde andas eller titta..
Så inatt har jag knappt sovit alls :(
Sen vid halv tio i morse kunde jag inte så ut mer så jag dog bilen hem och slockande nästan direkt på soffan.
 
Blää.. Så ikväll blir  det bara lugn.  Jag och S får hålla oss ifrån varandra med tanke på att jag först var sjuk. Sen vart han sjuk när vi var på Gotland och nu har han smittat tillbaka :( Det SUGER!!!!