Its fucking Friday

Sitter och myser med en smarkande hund under matbordet (?) Förjävla irriterande att han snarkar mer än en människa !!!???
 
Idag har dagen bestått av att leka taxi. Aldrig mer. Nejdå men skulle få en massa pengar så passade på att köra då. Hem och myst lite mer mormor och farmor. Efter en 30 mins vila i soffan med dem gamla damperna så körde jag farmor till Gotlandsbåten för att hon skulle fara hem till sitt pippihus!
 
hem och har faktiskt städat och damsugit mitt rum. Bäddat och vart duktig. Nu är det bara dammningen kvar i rummet. Sen började jag damma lite smått i min salong och fixade och donade. Vad mycket skit man sammlar på sig i sin salong på några år. insåg att jag har 5 Runsborstar och 4 av dem är från gymnasietiden. OPS!!
 
Sen klockan 11.00 kom min kund in och ville klippa topparna. Nu väntar jag på nästa som kommer typ halv 2. Då blir det slingning på gång. Tills dess ska jag nog försöka få lite årdning på salongen och så. Damma av det mesta och slänga och slänga!!
 
 
Sen när slingningen är klar drar jag mig mot stallet :) Ha en bra dag!