I veckan händer bland annat det här...

 
 
Imorgon ska jag vara på Mödravårdcentralen 10.30. Spännande!
Sen vidare till min behandlare som behandlar mig. Hon behandlar mig från dem sista 4 koterna i ryggen ända ner till knäna. Jag var hos henne för exakt 10 dar sen. Hon fick en chock. Jag har både för skjutit och roterat min höft. Dem sista fyra koterna i min rygg rör sig inte när jag typ går,springer & rider. Dem är helt låsta pga att mina höfter har påverkat mitt bäckenben.. Så allt är låst. Där av det ger det domningar ner i mina ben. Nu ska det bli förbättring och jag hoppas jag kan komma igång med träningen så fort min förkylning är borta!  
Så jag hoppas imorgon att det kanske har blivit någon förbättring!!
På kvällen kommer en färg kund. $
 

På Tisdag blir det en lugn dag. Är jag frisk kommer jag hänga på gymmet. Sen blir det stallet. Allt ska rensas -.- innan flytten. Det mesta kommer skänkas bort till ridskolan och slängas för jag äger så mkt skit i stallet så ni anar inte! 
Sen blir det ev. hoppträning med Basse på kvällen.
 
På Onsdag drar jag med tåget mot ännu en till arbets intervju/möte. Men det här stället säger min mage verkligen JA till. Har väntat på den här kännslan förut. Dock väldigt lång resetid men men. Jag vill fan börja jobba på ett rijält jävla jobb nu så jag kan börja räkna mina timmar. Väldigt trött på det här nu.. 
 
På Torsdag blir det också gym, stall och en fort. av rensningen i stallet. 
 
På Fredag är allt väldigt oklart :)