Godmorgon Måndag idag...

Ursh. Inget fäään av måndagar direkt och denna morgon har vart skit. Det började igår kväll när jag och S låg och pratade i sängen. Vi låg och diskuterade väldigt länge om mig och han och a det var full aktivitet. Sen kom han på att han glömt "jobb" kläder. Klockan är 23.00 jag är skittrött och måste gå upp och leta kläder till han ... Ursh bara det var jobbit!!
 
Sen har jag oroat mig över att S ska försova sig till jobbet och åka fel med pendeln och hela det köret. Sen blir jag såklart väck av hanns veckaklocka 05.45 imorse. Kunde inte somna om och jag fick ligga och höra hur bitter han var på att gå upp och SL och kläder och bla bla bla... Men iaf. Jag fick så klart gå upp och köra latmasken till tåget. Men det valde jag själv för det var strul med tågen. Eller snarare jag glömde bort att det finns ju snabbtåg på morgonen.. Åkte sedan hem efter att ha stått och väntat med han i 5 min. Kunde så klart inte somna om när jag kom hem så satt och prata lite med mamma.
 
Ska så klart till gymmet och Agnes ville dit tidigare nu så nu har jag typ "stressat" för att hon vill dit tidigare så sprang ut med hunden så han fick sin morgon promenad. Tro eller ej men hunden berter sig som skit. Lägger sig ner och vägrar gå. Men det värsta av allt!!! HAN KLEV PÅ MINA VITA SKOR!!!!!!####¤¤¤¤
 
Märks att man är irriterad och att man kanske bara ska vara hemma idag. Typ låsa in sig på sitt rum och stanna där tills imorgon?  Varför inte??...
 
Men iaf när jag väl kom hem så skrev jag att jag går till gymmet nu.. Nej så är agnes inte ens hemma och hon ska hem och byta om och hela det köret.. (?) Vrf skulle jag då lixom skynda mig(?) aja.. Får skylla mig själv att jag själv är sån stress faktor.. Jag lär mig lixom inte och njuta av livet när det är nu jag ska passa på när man är ledig från jobbet!!
 
 
Hoppas alla ni där ute har fått en skön morgon och att eran dag fortsätter bra.. Min kan ju bara bli bättre! Så jag får hålla tummarna!