God kväll

Sitter och inväntar min man. Han är nämligen och köper mjölk efter jobbet. Han och jag ska stå för maten idag. Dagens rätt blir Lasage. Undra hur jag ska kunna äta det (?) . Mår så sjukt illa ibland av mina piller som jag tar. Men det vet ju att biverkningarna kan vara så och framför allt när man rört på sig så mkt som jag gjort idag. Både gym, stallet och långpromenad med hunden. Känner redan hur träningsverken i magen börjar inta. Körde mage och rygg idag på gymmet. Körde lite bröst och nacke på en maskin och är 4 olika muskeltyper.
 
Men iaf. Syrran kom hem tidigare från skolan och jag hade lovat henne att köra ut henne på ringvägen och fota till något skol projekt. Så jag passade på att spackla mig lite så hon kunde fota mig med. Bilder kommer ikväll hoppas jag!
 
 
Nej nu ska jag börja med maten. Ha det bra!