Godmorgon

Tiden går så fort och jag har så mkt och göra.
 
Har vart på Gotland under helgen och tagit hand som min underbara vän och hennes lilla bebis i magen ♥
 
Nu ska jag ta mig ut med hunden och sen ska jag panta bukar.. Bland det värsta jag vet i livet.. Så äckligt och pinsamt. Sen drar jag mig till stallet och ska rida och sen blir det vaccination til Basse och sen ska han få lite lugnande också så jag kan klippa han idag. Han har aldrig vart klippt i sitt liv så vi får se. Jag vet att han är vättskärmd av denna makapär. Men jag kan inte göra så mkt än att bara försöka klippa på :D
 
 
Sen blir det sjukhuset som vanligt på onsdagar. Kanske hinner baka knäck eftersom att jag inte hunnit det. Eller så blir det städa eller nått. Julmiddag i helgen och pappa vill blir klar i hallen och det är väldigt o orginaserat här hemma just nu:(