Hata Söndagar

Jag hatar söndagar och kommer nog alltid göra det.
Söndagar är en sån dag man antingen är bakis, Pengarna är slut på kontot, rum/hem ser ut som en bombnerdslag och så har man antingen en jobbdag imorgon eller skola.


Jag ligger nu hemma i sängen och ska väl dra igång lite plugg. Betygen ska väl typ vara inne i veckan pluss att jag har massa kunder i helgen och gah det är inte alls många skoldagar kvar.
Igår hade jag en stressad & dåligt humörsdag. Så jag tog mitt pick och pack och åkte till södertäle med 18.00 bussen. Var framme hos min kompis runt halv 8 tiden och vi började dricka lite vin. Kvällen var rolig och träffade både gamla vänner och mina vänner. .  Vad som sedan hände under kvällen orkar jag inte skriva :) haha
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och typ dö :) HEJDÅ!