Tisdag

Idag är det tisdag och praktik som vanligt.

Precis fått i mig ett ägg, två glas vatten och kaffe. Ska fixa mig och det nu innan min taxi kommer.

Är så sjukt frussen idag så jag hoppas att det kommer igång lite i kläderna idag.

Satt och funderade lite över facebook som jag och mamma pratade herrom dagen. Attt man blir sp påverkad av just facebook. Man ser hur folk har det bra och man ser hur folk mår dåligt. ÄR det meningen då att man ska tycka synd om dem. Eller dessa föräldrar som skriver om allt och alla. Framför allt hur stolta dem är över sina barn. VEM FAN BRYR SIG(?)

Jag har sagt det förut och jag kan lugnt säga att alla dessa morser kan väl lika gärna skaffa en blogg. För man ser ju dem över allt på facebook. Jag trodde facebook var ett ställe där man pratade med andra. som typ msn fast mycket mer komunikation. Uten nej det är som en jävla porr sida. Folk blåttar sitt liv för andra och tror att folk ska tycka det är bra eller dåliga. Men i mitt fall får dem faktiskt mig att må sämre!!

Nej nu måste jag sminka mig och fixa min matlåda. Vi ses !