ställer fram grillen

Så säger man i min familj. I min familj är man lite seg när det gäller hur man gör med klockan. Om man ka ställa tillbaka den eller om man ska ställa fram den. Men min pappa har lärt mig att på vintern ställer man tillbaka utemöblerna eller i mitt fall grillen. Och om i natt ställer man fram grillen och blir då ställa fram klockan :) En riktig blondin förklaring!!
Ikväll har vi käkat bakad potatos med en massa röror, sallad och bröd. Jätte gott var det. Vi avslutade med lite äppelpaj. MUMS,
Äntligen hemkommen och ska nog krypa till kojs. Låg och vilade lite i sängen idag efter stallet men det är den dag imorgon och tänkte faktiskt sova ut i natt. Då lika bra att koppla av.
Super dålig bild. Men min nya tröjja!
Mina två nya blingbling armband som hänger med i vått och tort just nu. Dem gänser HELA tiden.




Som sagt. Imorgon blir det sovmorgon. Plocka lite på rummet. Sen ka jag åka med Marika till Enskede. Hon och Basse ska ställa upp i en tävling för lagets skull så jag åker med som lite moraliskt stöd och jag måste ju se hur min prins sköter ett LA.3 program.

Spännande!