Måndag den 23 Mars 2012

Ännu en dag närmare studenten och ännu mer stressad med andra ord.
Mamma frågade mig vad jag ville önska mig i student present. Hihi och det är ju en massa :) Sitter och kollar lite.
Praktiken har gått bra idag med. Var hemma runt kvart i tre. La mig direkt i sängen och vilade mig lite. Så himla trött med tror det är för att jag sovit så dåligt i helgen. Sen har jag bakat lite och gjort middag till mig. Sen åkte jag direkt till stallet och idag har jag skittat ut på Basse. Så himla mysigt nu när det fortfarande är ljust ute när man rider ut :) Var nog ute i 50 min och skritta. Så har precis kommit hem från stallet nu :)
I veckan händer det en massa skoj. Det är tandläkare och det är röntgen och det är festligheter och jag ska till och med ner till skåneland på tripp ev.Ullared också :D