11 Mars 2012

Hello!
Ligger i min mysiga säng och funderar lite. Sitter så klart och kollar BB. Men passar på att blogga nu i pausen. Idag har det vart mycket städa och en massa sånt. Tror att mamma har damsugit 3 gånger samt torkat golv 1 gång. Men ska det va så ska det.
Runt 13.00 tiden åkte jag mamma och fanny till stallet. Pappa var redan där sen halv 9 på morgonen. Han har hållt på och byggt massa terräng hinder till klubben. Fan vad fint det blev! Bara längtar. Satt ute i den härliga solen och kollade på när dem byggde. Solen var fantastisk och fick även en kopp kaffe också. Bara ÄLSKAR SÅNNA STUNDER då det känns som om tiden står still och man bara kan andas ut.
Sen har jag inte gjort så mycket. Mycket strävar runt häst bloggen för mig. Men det kommer dra igång lite mer när jag kommer igång med ridningen också :) Går riktigt bra för den bloggen trots att vi inte bloggar om roliga thing och så. Men det är bara och besöka!! http://Hastsystrana.blogg.se
Nej nu ska jag kolla vidare på BB. Imorgon kör vi igång med praktik igen :) Det blir en spännande vecka må jag lova. Dock inget jag skriver om här då det är HEMLIGT :D