10 Mars 2012

God kväll. Sitter och surrar lite med min syster som precis har kommit hem från fest. Låter ju dock jätte trist att gå hem så här tidigt. Men just nu måste jag er känna att jag börjar bli lite less på mitt liv att sitta hemma med familjen varje helg. Vist att jag har gjort det nu i 6 veckor förutom EN lördag!! Det är rätt trevligt. Men det är inte så kul när en mamma somnar vid 10 och då är det pappa kvar och han slumrar i soffan ist. Skit roande familj. Men idag har ja lyckats hålla dem vakna!
Rätt Stolt!
Som sagt, jag har inte gjort så mycket idag. Morgonen började med lite besök på stan. Beställt tid till frissan, dan innan student skivan. Sen köpte jag Balsam! Sen var jag på Kicks och handlade bland annat ansikts kräm. Jag och min torra hud! Inget och leka med.. Kom hem och gjorde mig en hamurgare efter dieten. MUMS!
sen var vi och Fika hos familje kompisarna och planerade lite inför resan som ska göras om ett år. Vi ska resa runt lite eller vi ska först ta oss till Filiphinerna. bara det tar typ 18-19 timmar att komma dit. Sen bor vi över en natt på den fasta ön. Sen ska vi typ resa till en ö och bo där en vecka och sen vidare till en annan ö och sen hem. Så det blir mycket resa men jag gillar det!
Sen har jag typ inte gjort så mycket. Klippt pappa och bakat cupcakes kom jag på nu att jag gjort :) Ni får se bild en annan dag :) Så kallade regnbågs muffins gjorde jag med topping :)
Nej nu ska jag sluta att shattra och gå ner i mitt rum och mysa :)