Tisdag 26 Juni

Shit vad tiden går fort nu tycker jag.. Det är snart Juli och sommaren bara regnar bort! Det typ suger!
 
 
Inatt så jobbade jag mitt första natt arbete som prov jobb. Gick jävligt bra, men LÅNGTTRÅKIGT som fan! Hade det vart folk i min ålder och så tror jag att det hade vart mkt roligare och slitta 50+ snacken som man knappt fattar (?)
 
Vár hemma kvart över 5 imorse och vaknade när klockan ringde vid 13.00 tiden. Då hade jag sovit 8 timmar och det var dax för sjukhus vistelse som varje Tisdag.. Hoppas att det kan vara över snart. Slipper det nu en månad men sen tillbaka till skiten i Augusti! Hoppas det är klart till nästa år!!
 
Sen idag har jag bara tagit det lugnt. Kollat liet Gotlands biljetter och så. Får se om det blir nått. Det är så HIMLA dyrt att åka nu för tiden och fram för allt om man ska ha bilen med sig!
 
Ikväll blir det efterlängtad hopp träning för Helena. Det var ett tag sen men jag är rätt taggad för träningen.. Dock inte i det här vädret ?!
 
 
 
Imorgon är det en stor och jobbig dag framöver mig! Håller tummarna hårt för mig själv!