Söndag

Hej !
 
 
Söndag och så klart så är söndagar det tråkigaste man ens kan tänka sig! Familjen kommer hem runt halv 7 ikväll och jag har lite städ göra kvar innan dem kommer hem. Uterummet såg såklart ut som ett helvete ut igår och det luktade verkligen ALKOLIST där!
 
Midsommar var en fantastisk kväll. Både pluss och minus fick den. Dem mesta stod på gatan as skönt, Men sen var det mkt folk som jag inte ens viste vilka de var och wtf  (?) Vad gör dom här lixom??
 
Men men. Vi kom isäng runt halv 5 och då måste jag inte så bra.. Vi hade till och med tagit en lång promenad för att ägga en kompis hus. Tråkigt att han inte märkte nått prots att vi både busringde, ringde på klockan och kastade ägg (?) haha
 
Igår låg jag och steffi som döda  sillar i soffan hela dagen. Vi lyckades sitta i bastun och bränna bort lite alkohol och den ända utevistelsen vi fick var när vi åkte ner och lämnade lite tomma burkar vid sopstationen. Panta är överskattat och mobbat!!
 
På kvällen kom grabbarna och myste lite., Men jag och steffi var så trötta så vi kan inte vart så roliga.
 
Hoppas ni får en bra dag :) Nu ska jag köra steffi till tåget och jag ska tillbringa några timmar i stallet :)