Onsdag=frd

Frd= Full Rulle Dag



Får äntligen sitta ner och ta det lite lugnt. Morgonen började med lite frukost. Sen packade jag ihop allt och åkte till skolan för sista gången i mitt liv typ.. Skulle hämta tre datorer, lämna hisslyckeln, hämta två portfolior och sedan skulle Sussi min lärare skirva på i min utbildningsbok!

Riktigt stolt över mig själv att jag körde bil in själv och gjorde allt det här.

När jag kom hem började jag med att söka lite jobb. Så ska på interljuv/prat nästa vecka och sen ska jag maila några styckten :) Så det känns bra nu att det rullar lite i arbetslivet.

Sen tog jag mig en tripp till Petra och levererade lite saker och pratade med henne :)

Så nu blir det fixa lite annat innan det blir träning ikväll :) Om inte Basse står på tre ben idag eftersom att han tappade sin lösa sko igår på terrängträningen :(