Godnatt

Har lagt mig i sängen. Viste inte ens vad klockan var men kände att det var dax.
 
Familjen har kommit hem och det är typ kaos. Mamma och jag bråkar och tjaffsar om allt just nu. Skit jobbigt men tror det är en sån period nu. Det går inte en dag utan att jag blir irriterad på henne (?)  Vad ska man göra försöker verkligen, men inget funkar just nu :( Det suger rätt HÅRT!
 
 
Ikväll har jag inte gjort många knop i alla fall. Städat och fixat lite när mamma och dom kom hem. Var och handlade också. Packat och fixat lite inför imorgon också. Ska prov jobba på mitt första arbete imorgon. Sen blir det inte mer än hem och äta innan det blir mot kvälls jobbet som också typ är provjobb som är hela 12 timmar. Kommer typ dö men en jävla massa kach kommer in på Kontot!
 
Nej nu ska jag kolla lite tv med mig själv och sen blir det nog deja kudden Bjuder lite bilder från midsommar!