Bara 3 dagar kvar

Känslan är sjuk och jag kan inte riktigt själv förstå det!!


Sitter i soffan nu och vill att min hungerkänsla ska gå över! Orkar inte laga mat och orkar inte häller köpa mat så jag får vänta tills middagen.
Ska snart åka och hämta petra och vi ska ta oss till Inzo. En frisöraffär som bara vi frisörer får handla på. Jag ska shoppa gärnet så att jag har allt hemma till sommaren.
Har även hunnit ducha och vart på banken idag. Men alla pengar som jag skulle sätta in på mitt konto glömde jag hemma eller i alla fall mer än hälften glömde jag hemma! Så duktig jag är!

Sen idag efter Inzo måste jag försöka hitta ett par skor till studenten ifall jag inte kan gå i mina klackskor. Jag hatar min fot eftersom att jag inte kan gå i mina klackar för då haltar man som halta lotta!! As Fult!

ha en bra dag!