Söndags mys

Ligger i sängen och konstaterar att det är mycket enklare för mig att blogga från mobilen fast än att det är lite jobbigt med små knappar på mobilen :) Idag har det vart en lugn dag men tycker ändå att jag fått mkt gjort. Morgonen började med lite frukost och sen baket. Baket vart jätte bra stora fina choklad cup cakes! Sen klippte jag mamma och kusin vitamin och sen vart det mot stallet! Fixade med allt vi fått med oss hem! Sjukt mkt vad vi har shoppat, hihi! Kom hem och fick skit god middag :) sen vart det inte mer än kaffe och noppa ögonbrynen innan det var dax att hämta mina fina flickor vid tåget ! Dem fick lite mat i magen och sen satte vi oss på aya och dem tog sig en öl medans jag fick nöja mig med ett par bil nycklar i handen! Dock gör det inget för mig om jag har kul och gott sällskap! Så nu ligger jag här och väntar på att dagarna ska gå så jag också kan få ta mig till Gotland! Imorgon blir det en bra dag tror jag :) jag och pappa ska fixa en massa! Den gamla rosa likbilen ska flyttas från verkstaden och sen ska jag fixa min egna lilla pärla som ska få ett par rosa ögon :) sen blir det mot Hovslagaren, basses ena sko har så klart åkt av igen för tredje gången :// sen blir det nog rida efter det när vi kommer hem:) sen åker mamma och pappa till Gotland så sen blir det lugnt och skönt här hemma med syrran och kusinen :) Kanske får ta mig till segeltorp och byta däck och kolla fram vagnen på bilen hos en däckfirma men får se hur det blir :) Nej slut snackat för idag :) godnatt ❤

Kategori: