Söndag

Gud tiden går så fort. En vecka semester nere i skåne, Falsterbo och Falkenberg. Det messa har bestått av att bränna pengar på shopping och tittat på en massa fina hästar och bara vart med min knasiga familj!
 
Igår vart jag med bil ♥ Fick även reda på en väldigt stor överaskning igår. Vart så hyper glad och ser verkligen fram imot det här! Love you my friend!
 
Går in på min andra vecka semester nu och det är den ända semesterveckan jag får tills det är turkiet om 50 dagar. Dem här dagarna blir det rida på med hästen som bara den. Sen kommer syrran ha han några dagar när jag åker till Gotland. Ser verkligen fram imot en semester vecka med mina fina Kompisar. Hoppas på bra väder så vi kan sola bada åka upp till blå lagun och sitta och dricka en massa goda drinkar vid vattnet :)
 
MEn eftersom att man bränt alla pengar nere i skåne får jag se till att råna n bank innan jag åker :)
 
 
Nej nu ska jag baka klart våra cup cakes som jag syrran och kussin håller på med, sen blir det lite lunch och sen blir det mot stallet :)