Tisdag

Sitter i min säng och myser lite. Ljusen är tända och jag sitter och gör en massa prov på datan till körkortet.

Dagen idag har typ bara bestått av chillpill. Känner att man behöver lite sånt ibland. Bara komma bort och vara med vänner och tänka på annat.

Åkte som sagt till skolan och började 8. Fick info om att vi skulle ut på stan och fråga folk om vi fick ta kort på deras frisyr och ders kägg inför vårat delprov(?) Whay?? Jag har nästan fixat alla modeller och så inför mitt delprov. Så det är väl upp till var och en att man hittar modeller. Men det är väl bra ändå. Men vi frågade om vi fick åka till nynäs och göra det ist. Så 5 i 9 satt vi på tåget igen.. Jag och Petra åkte till Nynäshamns gymnasium. Har typ aldrig vart där. Fett skum skola. hade nog aldrig trivts där. Så jag är jävligt nöjd med min skola och ska inte klaga på den! Träffade även Madde där, skönt, för jag behövde prata av mig. ♥

Fick några kort tagna där och sen åkte vi vidare hem till Petra. Somna på en gång. Sen satt jag och kolla solsidan en stund med Kotte och hanns kompis.

Sen vidare till Coop där petra släppte av mig. Skulle träffa madde och träffade även Anna som jag hälsade på i turkiet. Hon har flyttat hem nu. Vart så glad när jag såg henne. Viste inte ens om att hon hade flyttat till Sverige igen. Sen drog jag hemmåt. Vrål hungrig var jag som inte ahde fått någon lunch när klockan var närmare 14.00.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Har vart ute och övningskört med pappa. Sen nu sitter jag och pluggar på datan. Ska duscha nu och sedan hoppa i sängs. Packa väska inför morgon dagens samhälls lektion och mentorstid!




Godnatt