Måndag

Blev inte så mycket blogga igår. Men hela dagen var full späckad.

Tog en rijäl sovmorgon och sen hjälpte jag mamma och pappa med att rensa ur ett rum på gamla saker. Rätt kul när man hittade en massa bilder. haha

Sen ringer syrran från stallet, basse hade ett sår som blödde jätte mycket vid hasen så jag slängde mig i bilen med pappa och körde ner. Men det var inte så farligt. Så vi la om det och sen så åkte jag och pappa till SRV. Sen hem igen och fixade. Jag och mamma drog sedan till gymmet. Började med löpbandet ett tag. Har aldrig gått på löpbandet så raskt innan jag började med crosstraningen. Men det var skönt :)

Sen körde jag en massa styrka. Men gjorde inte så mycket då jag hade sån träningsverk. Så stretshade mer. Kände att det behövdes ist.



Idag då. Sovmorgon som vanligt. Men en vila från gymmet.