mot stå!!

Så sjukt svårt att mot stå imot god saker som godis och chips och sånt. Jag är inte någon sån älskare som skulle kunna gå och köpa choklad hur som helst. Men när någon väl kommer hem med det eller så kan jag faktiskt bli sugen på någon bit.

Som idag, min syster och hennes två kompisar kom hem med massa godsaker. Det var så jobbigt och se det och ibland kan man faktiskt fråga om man kan få smaka lite. Men inte ens det har jag gjort. Och jag är väldigt stolt över mig själv. Men jag tyker att det är jobbigt. Men jag ska ge mig fan på det här nu trots att det lär åka fram många godsaker framför näsan på mig :/

För övrigt har det var en tugn dag tycker jag. Fått tagit itu med mycket saker och jag är väldigt mycket. Jag vill helst att allt ska gå på en räkmacka och glida på men det är fan långt ifrån det.

Käkat mat och vart och handlat. Första gången jag hoppar runt på kryckor i affären och det är härligt. Man får faktiskt SE folk!


Nej nu ska jag mysa vidare med pappa och mamma och smälta allt.