läppar läppar och mer läppar

Imorse vaknade jag med värsta BOTOX överläppen!
Min piercing under läppen hade svullnat upp och jag kände mig mer eller mindre som om jag fått en snyting. Kan bli så när man är förkyld och man har nått på kroppen och har sår som inte är 100% läkt!  I själva värket älskar jag botox läppar och stora läppar över huvudtaget. Så vad tror ni jag har gjort hela dagen (?) Jo, suttit och kollat kliniker i stockholm. Dyrt är det men det finns ju olika kliniker med olika priser. Min mamma är rätt irriterad på mig. Men med tanke på att jag faktiskt har blivit mobbad i en miss ålder och att det fortfarande sitter i så är det nog nått jag vill göra. Jag är nog ingen sån som kommer bli fast vid det. Men jag tror att jag kommer göra läppar en gång i min tid. Tror att körkort och tatuering står på tur. Ska väl försöka att hitta ett jobb också :)