Torsdag

Älskar vintern. Alla bara klagar på snön hit och dit. Men jag tycker om det ♥ Konstig som jag är!
Tur att man var ledig igår men allt jag hade planerat och göra kunde inte ske. Jag kom inte till gymmet jag kom inte till skomakaren och snapt till stallet. Men fick vänta med stallet till kvällen då dem hade lyckats ploga iaf. 
 
 
Idag vaknade jag och gick in på SL direkt. Dock så kommer jag inte till sumpan. Så fick sms kolgean och ringa kunderna så fick det bli en till hemma dag för min del. Bara för att man tog en rijäl sovmorgon så blir men ju helt dåsig i huvudet :S Blää
 
Så skulle ner till skomakaren men dit kom man inte för det var så fullt mde bilar och vågade inte parkera i en snödriva för då lär jag ju inte komma hem! Så jag vände och åkte hemmåt. SÅ nu har jag både käkat lunch och gått med hunden som vägrade bajsa. Men men nu ska jag ta mig lite kaffe och sen åka till stallet och se hur det går! 
 
 
Sen blir det mysa ner och försöka ta sig till jobbet imorgon :D