Ledig- Onsdag

 
Ligger i soffan som en död säl.
 
Morgonen började med att mamma kom ner och skrek att vi försovit oss. Vi skulle ut på sjön så jag springer upp med kläder, handduk och kräm i famnen och sätter mig i soffan och får i min några skedar yogurt. Efter tag ringer det och säger att det inte blir nått för det var så mulet. 
 
Ist blev det svamp plockning i skogen i si så där 3 timmar. Rätt skönt men mitt tålamod efter långt knat och inga svampar så börjar jag typ gråta. Svårt och slappna av, rädd att komma vilse, äckliga djur och aaa hela den biten!
 
 
 
Imorgon börjar jobbet igen Jobbar Torsdag, Fredag och Söndag denna vecka. På lördag är det Tävling för min och Basses del. Då styr vi mot Mantorp för fälttävlan!
 
Nej nu ska jag hjälpa till och rensa lite svamp så vi får någon knäcke macka!