25 dagar kvar, heeeelt sjukt

Vad tiden går fort nu asso. Om 25 dagar åker jag mot Turkiet och är där i 2,5 vecka. Ska bli skönt och komma bort. Sola, bada, värma upp kroppen, uppleva malmaris och egentligen bara tänka på sig själv lite med spa och god mat och dryck!
 
Idag är jag egenom förkyld... HUM vem kan det vara som har smittat mig..Kanske min lilla Bebis (?) !
Vart väckt av min Bebis klockan 9 och gick upp typ 10 över. Fick mess av min kund att hon ville komma tidigar så jag fick gåupp och stoppa två ägg i magen och sen vart det försöka fixa lite med min Retursedel som inte allas ville skrivas ur. Färgen var så klart slut..
Sen kom min kund så vi klippte och vi klippte :)  Lite toppar bara men man blir lite besviken på sina kunder när dem inte sköter håret, då får man skylla sig sälv att 5-10 cm åker av åt gången !
 
Efter det fick jag leka lite bredbärare. Åkte ut med alla  mina tack kort från studenten. Kände att jag lika kärna kunde åka ut med dom än att pröjsa 6 kr för ett jävla frimärke! men men. Fick ut dem flesta och nu sitter jag och har fått lunch i magen och nu med en varm kopp chai Tee i högsta hugg mot min förkylning.
 
Sen blir det stallet för dressyr trimm. Ska försöka att putsa och städa lite i skåpet. Sen blir det hem och fixa sig innan jag och min bebis ska kolla på Batman filmen, Den ska tydligen vara AS BRA !! Upp till BEVIS!
 
 
 
Ha en bra dag!