Onsdag

Sitter i soffan med ett glas vatten. Ska snart iväg och träna mina knän, lår och rumpa. Sen sticker jag ut på PW med pappa. Jag är så stolt över min pappa att han har valt att ge sig in i min diet som jag har kört och därför ska jag också försöka att pucha han till att träna. Han är ute och går mycket men inte tillräckligt.


Idag har det vart en full späckad dag. Började med att jag typ försov mig eller det har jag typ gjort hela veckan men jag han med bussen i alla fall. Sen kom jag till skolan och fick sätta igång med permanent. Gick bra tyckte jag men har lite att öva på :).. Sen gick resten av lektionen åt till att planera student. Han klippa lite skägg också.

Sen vart det prodjekt mässa och jag har nog aldrig garvat så mycket i mitt liv som jag gjort idag. Hade Frida hos oss. En Media elev som vi lärt känna på skolan. Åh herre gud säger jag bara. Skrattar så fort jag hör hennes namn i min hjärna. Sen åkte jag hem och pappa körde mig direkt till mitt "nya" jobb. Var där och pratade lite så ska få prov jobba nästa vecka och sen kör det nog igång. Måste bara se över med schema och så. Sen åkte jag och handla med mamma och så inför middagen. Så det är det man gjort idag och jag ör typ helt slut. Så dax för att träna då. Kommer nog somna som en pronsessa i dag. Imorgon blir det sovmorgon som tur :)