Lördag

Äntligen sitter jag ner känns det som :)

Igår var det full rulle också. Jag mamma och pappa åkte till familje kompisar och käkade grillad hamburgare :) Satt där ett tag och fika och det innnan jag tog tåget till min vän. Kollade film och bara mös hela kvällen. Vi vaknade runt halv 10 och han fick köra mig direkt till ösmo där jag skulle på "möte" klockan tio. Fan vad allt ska vara så seriöst nu för tiden. Var där i 2 timmar och fick en lite fika. Lärde mig jätte mycket på detta möte och var super nöjd när jag gick där ifrån :)
Sedan åkte jag hem och fick lite mat i magen och sen åkte jag och pappa till stallet.
Vi fick ätan att åka ut och sätta upp skyltar. Det brukar vara vi som gör det. Dock fattades skylt klammerna så ja vi fick åka ut och sno några på byns skyltar.. Busit värre. Sen vart det lite fix i stallet och nu sitter jag här. Har fixat disken och så, fixat min film som jag ska visa på Torsdag i skolan. Även fixat lite andra arbeten och så.
Nu ska jag försöka att fixa och dona här. Måste åka och handla mat inför taco kvällen ikväll :)
Bjuder på en härlig låt