länge sen

Halloj. Nu är det ett tag sen jag skrev. Har haft en toppen helg.
I fredags kom jag hem från skolan och hade kund precis när jag kom hem. Lilla oliver var här och ag klippte han och sen åt jag mamma och syrran på thaien och sen åkte jag till stallet :) Var i stallet för mig själv och mös runt. Tycker det är rätt skönt och vara i stallet själv på fredagarna.
Sen åkte jag hem och resten av kvällen tillbringade jag med Alicia. Vi kollade film och sen slocknade vi rätt tidigt i sängen och vaknade inte förens vid 11 tiden då Alicia åkte hem. Jag fick i mig frulle och åkte till stallet.
Hade terräng träning på hoppbanan. Basse var super fin!! Åkte hem och börade laga mat med pappa och städade lite. Sen kom gästerna och mamma och syrran hem runt halv 7 tiden.
På kvällen tog jag 10 tåget mot stan till mina älsklingar. Mötte upp dem på Maria torget och drog mot Hellström. Satt där till stängning då vi drog vidare ett säng till After och vi var en sväng på sjätte tunnan (skit konstigt ställe)!!